Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

fredag 24 augusti 2012

Besök hos Barbro

Igår gjorde jag det. Tog mig uppför tre trappor och hälsade på hos Barbro. Det var länge sen sist. Det känns i kroppen idag, men vi hade så trevligt, att det var värt det.
Hon bjöd på god laxlunch. Senare blev det kaffe och glasstårta. Mums!
Tiden flög iväg och plötsligt var det kväll. Hon följde mig till spårvagnen och strax var jag hemma igen.

Väl här hemma kan jag se att arbetet med vår trottoar och entréerna går framåt.




3 kommentarer:

  1. Duktigt av dig! Det måste vara jättejobbigt att inte kunna gå i trappor...

    SvaraRadera
  2. Härligt att känna att du klarade av det och att besöket blev trevligt, trist att inte kunna göra det ,an vill riktigt, som att gå i trappor
    ha en trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Skön känsla när man klarar av något som ibland känns omöjligt - trist att det blir ont efteråt bara...
    Hoppas det blir skapligt bra väder i morgon, så ni kommer ut till Vånga och ta med mamma Asta, om hon orkar... två av "hennes" barn (Maria och Karin) ställer ju ut bilder :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera