Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

torsdag 8 mars 2012

Torsdagsgruppen

På förmiddagen gick jag iväg med min Dramaten fylld med färger och tillbehör till Hemgården och Torsdagsgruppen. Det var +1 grader men det blåste småsnålt. Väl där känns det väldigt varmt och skönt. Idag är åter Bosana med i gruppen. Hon har varit på långsemester hos sin syster i Australien. Välkommen tillbaka!

Dagens resultat blev för min del några lökar.


På em har vi sett en film och jag har läst ut mitt första lån av e-bok på telefonen från biblioteket: "Öster om Heden" av Vivika Lärn. Det var en bra bok, som jag kan rekommendera. Nära till skratt, fast det var allvarligt tema också. Var något ovant att läsa i telefonen. Jag blev snabbare trött i ögonen och fick ta tätare pausar. Å andra sidan räckte den ju längre på det sättet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar