Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

fredag 16 september 2011

Akrylmålning

Igår var jag på akrylmålning på Gredelin. Det var regn och grått när jag gick dit till kl 10.00. När jag lämnade lokalen vid 13-tiden sken solen. Så gjorde jag också. Det är så härligt att mötas och måla ihop. Dessutom är vår kursledare Jacqueline Holmgren mycket inspirerande och positiv.


Lennart hade maten färdig när jag kom hem. Så efter lite prat, åkte han till jobbet och jag fortsatte måla här hemma. Jacqueline jobbar med blandtekniker och jag börjar testa en del.



Här har jag jobbat med strukturmedel och rinnande akrylfärg.
Tid och rum försvann för mig, så det blev därför inget inlägg igår.


Idag har lagt in en del kort efter Ålandsresan. Den här bilden tycker jag är ett bra exempel på gråskalan.


Läcker eller hur?
På eftermiddagen har det varit tvättstuga och om någon timme ska jag till Rörelsegruppen. 
Ha en bra fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar