Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

torsdag 9 december 2010

Tor & David

Ytterligare en dag då jag hållit mig inne, ända tills ikväll. Anita och jag har varit till bankkyrkan på Drottninggatan 8 och sett, lyssnat och skrattat till Tor & David. De är två Värmlandskillar, som bjuder på humor och charm med en seriös kärna. De har med sig olika gäster i form av peruker och löständer. Deras show kan gå hem på vilket företag, förening eller skola som helst, som vill jobba med förändringar och kultur på ett annorlunda sätt.

Tor & David, bild från nätet

Anita blev så förtjust i grabbarnas framträdande, att hon köpte en CD, som hon fick autograferna på. Jag passade på att föreviga henne.




Bankkyrkan var en imponerande lokal där jugendstilen var bevarad. Jag aldrig varit här tidigare, men Anita har däremot arbetat här en period när VW-data höll till i lokalerna.

Klockan hade stannat, men tiden gick mycket fort under mingel och föreställning. Tack för en lyckad kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar