Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

torsdag 2 september 2010

Fikapaus på TeliaSonera

Idag blev jag sugen på lite prat till fm-kaffet, så jag gick ner och drack te tillsammans med mina gamla arbetskamrater. Som tur är har jag bara fem kvarter ner till Holmenområdet. Fick lite sol på näsan på vägen dit och hem. Skönt, men det är höstluft.

Jag tog med av surdegsbrödet, lite smör, humus och paprika. Det smakade bra även i de andras munnar. Lena uttryckte att hon blev inspirerad till att baka själv.

1 kommentar:

  1. Va roligt att du tittat in på vår blogg. Det är alltid roligt att hitta nya bloggar att följa. Att vara pensionär är verkligen härligt, man kan ta dagen som den kommer och göra vad man vill. Jag ser att ni varit på en hel del ställen på er resa som även vi varit på. Garmisch Partenkirchen och ställplatsen vid Wank är en höjdare tycker vi. Vi har firat en jul och nyår där när våra barn och barnbarn inte var hemma på julen. Vi åkte då linbanan upp till toppen och satt och solade på restaurangterassen och åt gulaschsoppa. Det var riktigt mysigt. Julpyntsaffären i Rothenburg är också en upplevelse.

    SvaraRadera