Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

fredag 28 januari 2011

Frisör Kompaniet

På lunchen var jag iväg och fick lite kortare hår. Jag klipper mig hos Jessica på Frissörkompaniet.


Lennart tog ett foto innan jag gick iväg.


Jag tog med kameran. Det har jag aldrig gjort tidigare. Jag kände för kortare hår igen och nu blev det asymmetrisk klippning.






De grå stråna kom fram lite mer, men jag känner mig helt nöjd. Ska bli kul att höra vad mannen i mitt liv tycker, när han kommer hem från jobbet. Fast ...., nu är det ju gjort!

4 kommentarer:

  1. Kul att byta frisyr, det gjorde jag också igår, klippte bort mycke hår, så vi får väll beskåda varandras frisyrer varefter.Jag fick med beröm godkänt av mannen i mitt liv!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle väl tro att han tyckte det blev snyggt, för det tycker jag att det ser ut att bli! Lite spännande när det händer lite med håret/frisyren. Själv är jag mega-tråkig när det gäller håret, klipper bara topparna!

    SvaraRadera
  3. Tufft! Jag tycker att det ser jättebra ut :-)

    SvaraRadera
  4. Det ser jättefint ut! Jag behvöer verkligen klippa mig också och kanske gör jag det när jag kommer till Sverige nästa vecka även om det är billigare här i Frankrike. Men ibland behöver man kunna prata mer utförligt om frisyrer än jag kan på franska.
    Vad tyckte mannen??

    SvaraRadera