Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

måndag 24 januari 2011

Vilodag

Igår var verkligen en vilodag. Förutom att vila blev det en del telefonerande till vänner på distans. Vi tog en promenad på eftermiddagen. Tog då ett foto på Lundbergs byggnation. Det går stadigt framåt. Jag har tagit kort lite nu och då på förändringen av bygget. Så här ser det ut nu.



Hungern slog till och vi kände för en plankstek. Smakade riktigt bra!




Det blev inget kvar av våra portioner, om det nu var någon som trodde det!

På em idag ska jag ta mig till sjukgymnasten, så då får jag en promenad ihop med det besöket. Lennart far åter mot Stockholm med mat.

2 kommentarer:

  1. Plankstek - jösses vad gott! Den enda restaurangen som hade det här nere (som jag vet om i alla fall) har klappat igen...
    Våra egna plankor kom inte med i flytten. Fast vi brukar göra en fuskvariant - på vanlig tallrik :-)

    SvaraRadera
  2. mmmmmm, ser gott ut. Måste vara flera år sedan jag åt en plankstek senast.
    Tack för positiv energi :-) är nu på väg upp till Gbg och så får jag hoppas att allt blir som tänkt.

    SvaraRadera