Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

måndag 29 augusti 2011

Kaktusplanteringen


Idag var det en del praktiskt att ta hand om efter utflykten till Sundsvall.

Några tvättmaskiner har gått och kläderna hängt på balkongen för torkning.  Det luktade så gott om dem när jag hängde in dem i garderoben.

På em tog jag en promenad till Kungsgatan, där jag köpte ett 32GB minne. Priset ska ju gå upp den 1:e september, så det gäller att passa på.
På hemvägen fotograferade jag Kaktusplanteringen i Karl Johans park.

I kväll  har jag varit till Rörelsegruppen på Dansmix.
När jag kom därifrån fick jag storfrämmande. Anna, Patrik och Noelle kom och överraskande.
Mormor Elisabeth njöt i fulla drag!

2 kommentarer:

  1. Härligt med ett sånt finbesök :-)

    SvaraRadera
  2. Jag var i Norrköping och såg deras kaktusplantering för många år sedan. Tänk vilket jobb att plantera alla de där vassa växterna. Jag fattar inte hur de bär sig åt.

    Ha det så gott!

    SvaraRadera