Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

torsdag 25 augusti 2011

Pensionskaffe

Så var det då definitivt slut. Idag var det pensionskaffe för mig och en kollega på TeliaSonera. Båda heter vi Elisabeth och bägge har vi jobbat många år på företaget, hon mer än mig.
Jag har ju tidigare blivit formellt avtackad i Stockholm,  men nu kom Inger ner och var med på det här fikat.


Det var en trevlig stund med blommor, presentkort och en vacker skål från mina tidigare arbetskamrater och kollegor. Det här kändes som ett mycket bra avslut, där jag fick chans att minnas ett intressant arbetsliv och samtidigt tänka in i en spännande framtid. Ett stort tack till er alla!


Nu pryder blommor och skål vårt soffbord.


1 kommentar:

  1. Tänk så fort man glömmer arbetslivet, jag har svårt att tänka mig idag tiderna när jag gick upp tidiga mornar och kom hem sena kvällar. Det känns så himla längesen, jag gick årskiftet 2008/2009. Jag saknar det inte även om jag hade ett jätteintressant jobb som jag trivdes med. Hoppas att du också finner dig väl tillrätta med pensionärslivet.

    SvaraRadera