Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

söndag 13 februari 2011

Solig och fin söndag

Även idag har jag hållit mig inomhus. På förmiddagen roade vi oss med att städa och sen fick Lennart ge sig ut på egen hand i sol och kyla. Han tog en sväng ut till mamma i Skärblacka. Det var värt mödan, för förutom tvätt, fick han med honung och en massa kakor och bullar hem till våra födelsedagar.

Under tiden vilade jag och drack varmt. Efter middagen har jag lekt med några foton. Jag gillar tulpaner i olika former.


Här är en vit tulpan där jag lagt till brus.


Här har jag koncentrerat mig på ståndare och pistiller.

Fler tulpanbilder kan du hitta på Galleri Elisabeth

3 kommentarer:

  1. vackra bilder du fick på dina tulpaner, ska klicka min in på din andra sida för att se resten

    SvaraRadera
  2. Enormt fina foton på blommorna!

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder- gillade blommornas olika uttryck samt ditt självporträtt - häftiga färger. Önskar dig och din kära en fin Alla Hjärtans dag, kram från Katarina

    SvaraRadera