Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

söndag 17 april 2011

I går lyste solen och jag kom hem

Efter lunch blev det hemfärd med en sjuktransport. Vi var två stycken som skulle till Norrköping. Det kändes skönt att komma hem. Lennart och jag tog en gemensam promenad till Apoteket och tog ut mediciner, som jag behöver den närmaste tiden. På hemvägen köpte vi något gott till kaffet. Det är på gott och ont att ha Lindahls i grannhuset. Vi njöt av fika på balkongen.


Sen slog tröttheten till. Blev några telefonsamtal och vila till resten.

Natten har varit rätt bra, med hjälp av smärtstillande. Nu är en ny dag med nya friska tag!

Tack för allt stöd jag fått!!!

3 kommentarer:

  1. Härligt att se att Du är hemma igen Elisabeth!
    Jaa napoleonbakelse är inte dumt att fira hemkomsten med! Ha nu en skön söndag!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Så skönt att du fick komma hem så snart!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. klart att det ska firas med en bakelse! Håller alla tummar jag har att läkningen fortsätter positivt!
    kram

    SvaraRadera