Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

onsdag 6 april 2011

Regn och uppdateringar

I natt har det regnat intensivt. Det gjorde det även på morgon. Jag plockade fram stora paraplyet, när jag gick ner till Holmenhuset.


Jag behövde uppdatera min PC och utföra lite andra grejer. Det var kul att fika med mina gamla arbetskamrater och höra vad som är på gång. Efter det hade jag ett karriärsamtal, som kändes väldigt bra.


Idag har jag huserat i ett kombinerat gästarbetsplats / sammanträdesrum.

Väl hemma igen hade Lennart fixat lunch. Det blev gulasch och ris. Tänk att maten smakar extra bra, när man inte behöver laga den själv. Så gav Lennart sig iväg på jobb och jag satte mig vid PC´n.

Anita kom vid 15-tiden. Hon hade med sig en nyhet med hallonsmak från Lindahls.


Det blev alltså frosseri till kaffet idag också!!
Vi hade trevliga timmar tillsammans. Mycket prat, men också att vi tittade på Anitas USB-minne, som innehöll en massa foton. Härligt att se barn och barnbarn, samt hennes katter i olika positioner.
Senare tog vi en kopp te och macka till en fransk omelett.

1 kommentar: