Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

måndag 4 april 2011

Tid i telefonkö

Idag har jag ägnat  mig åt att redigera senaste tidens foton. Dessutom har  jag suttit en lång tid i telefonkö. Jag ville få fram en tid för min operation. Nu vet jag att jag ska in till regionssjukhuset i Linköping den 13.4 och operation blir den 14.4. Känns bra att ha fått ett datum. Ovissheten är slitig.

På em har vi haft tvättstugan. Samtidigt har vi börjat städa garderober. Vi har hängt ut kläder på vädring, samt gått igenom backskåpen. Fanns en del som vi kan ta med till Erikshjälpen.

Lennart började jobba kl 17, så jag har plockat lite på egen hand i kväll, samt framför allt pratat med vänner.


Papegojtulpanerna jag köpte i lördags, har slagit ut och blivit så här vackra. Dessutom doftar de väldigt gott!

2 kommentarer:

  1. Vilken häftig tulpan! Måste vara skönt att nu veta när operationen blir av.

    SvaraRadera
  2. Skönt att du fick en tid, och så snart också. Konstigt bara att dom inte meddelade dig, utan att du var tvungen att ringa själv?

    Väldigt vacker tulpan :-)

    SvaraRadera