Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag

På fm var jag till Jessica på Frisör Kompaniet och klippte håret. Jag blev nöjd med resultatet, lite kortare nu när värmen är här.


Lite kaffe och sen gjorde jag linssoppa till lunch. Mättande och gott.


På em var jag till distriktssköterskan och la om mitt sår. Det såg fint ut, förutom att jag fått eksem av plåstret, så nu fick det bli en kompress och kirurgtejp. Tog en extra sväng och träffade då på den här fina bofinken.


Nu ska jag polera kvasten och dekorera med lite gula fjädrar innan det är dags att fara till Blåkulla. Kanske vi träffas där, om inte så ha en riktigt GLAD PÅSK!

2 kommentarer:

  1. Vad fin du blev i håret!

    Glad påsk :-D

    SvaraRadera
  2. Fräck frisse, fin fågel GLAD PÅSK! Min 'frisse' blev likadan fast ännu kortare, vågar inte visa mig på bild ;-}

    SvaraRadera