Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

torsdag 14 april 2011

Regionsjukhuset i Linköping

Jag är inlagd på en undervisningsavdelning. Är alltså omgiven av sköterskor, läkare, sjukgymnaster och arbetsterapeuter som gör sin sista termin och så deras handledare förstås. Härligt med all entusiasm! I går blev det en massa provtagning, EKG mm. Jag träffade också kirurgen och "kandidaten". Blev förstås en massa väntan. I natt har jag varit ensam på salen för fyra.



Nu är de på väg in från uppvaket.
Jag siktar in mig på en förmiddag i väntan. Jag ska opereras som nr fyra.

2 kommentarer:

  1. Ja Du Elisabeth, jag hoppas att väntan inte blev för lång, men tiden går ju så sakta när man helst av allt vill få något gjort. Nu vet jag hur det ser ut där Du befinner Dig, och så hoppas vi på ett snabbt tillfrisknande, det sägs att våren är på väg med stormsteg till nästa helg!
    Stor krya på Dig kram från Anita

    SvaraRadera