Dettan

Dettan
På äventyr med Dettan

söndag 17 april 2011

Trött söndag

Lennart och jag har tagit en apotekspromenad i dag också. Starka värktabletter förstör min mage, så idag behövde jag något för den, ett nytt recept att ta ut. Känner mig mer hängig och okoncentrerad i dag. Har rejäl värk emellanåt.
Tog några kort när vi var ute. Våren och grönskan har exploderat sista dagarna.


Härlig skir grönska i solen.


Häckar av olika slag.

Forsythian är på G,


liksom tovor av vackra vitsippor.


Våren är här!!

2 kommentarer:

  1. Nu hoppas jag det vänder snart så Du kan börja känna Dig pigg och möta våren som kommer med stormsteg!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  2. härhemma har forsythian nästan slagit ut helt under dagen jag var på jobb idag, skam att behöva gå till jobb och missa det ju ;-) nää, skoja bara men jisses vad allt har kommit fort nu bara senaste två dagarna här i Skåne. Lite regn och nu strålande sol och värme..poff så det i träd o häckar!
    Tråkigt att du har ont och att magen brakar av medicinerna, hoppas att det nya hjälper dig nu!
    kram

    SvaraRadera